Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží; u více položek/dodávek běží lhůta od převzetí poslední položky/dodávky.

Odstoupení oznámíte jednoznačným prohlášením (e-mailem/poštou/telefonicky) nebo využitím formuláře (viz Obchodní podmínky - Příloha č.1 - Formulář pro odstoupení od smlouvy), který posílame automaticky  e-mailem s potvrzením o objednávce.

Zboží odešlete bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, na adresu uvedenou v čl. 1. Zboží nám neposílejte na dobírku, takto zaslané zásilky nebudou převzaty.

Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, pokud se nedohodneme jinak.

Vrátíme všechny přijaté platby včetně nákladů na dodání do výše nejlevnější nabízené metody do 14 dnů od odstoupení stejným způsobem; vrácení můžeme odložit do doby, než obdržíme zboží nebo prokážete jeho odeslání.

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání jinak, než je nutné k seznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

Výjimky z práva na odstoupení viz Obchodní podmínky -  Příloha č. 2 (např. zboží vyrobené na míru, zboží v uzavřeném obalu z hygienických důvodů po porušení obalu, rychle se kazící zboží, audio/video a software s porušeným obalem, digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči po souhlasu se započetím plnění apod.).

Reklamace zboží

V reklamačním formuláři viz Obchodní podmínky vyplňte všechny údaje. Do zprávy uveďte důvod reklamace a pokud je to možné, přiložte také fotografii případné vady.
Po odeslání formuláře bude vaše žádost manuálně zpracována.
Po zpracování vám na zadaný e-mail zašleme informace o dalším postupu podle konkrétní situace.

Reklamovaný produkt nám následně zašlete na adresu uvedenou v kontaktech.
Po přijetí produktu bude vaše žádost vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však v zákonné lhůtě.
O finálním vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem.

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola