Obchodní podmínky

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

___________________________________________________________________________________________________________________________

Účinnost od: 24. 9. 2025

1. IDENTIFIKACE PRODÁVAJÍCÍHO

PALORI, s.r.o.

Bernolákova 519/37, 953 01 Zlaté Moravce, Slovensko

IČO: 52321274

DIČ: 2120976011

IČ DPH: SK2120976011

Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem Nitra, oddíl Sro, vložka 47937/N.

Provoz e-shopu: www.palori.cz

E-mail: palori@palori.cz

Telefon: +421 919 282 708

Adresa pro zasílání vráceného a reklamovaného zboží / korespondenční adresa skladu: Robotnícka 370/7, 953 01 Zlaté Moravce, Slovensko

2. VYMEZENÍ POJMŮ

Spotřebitel – fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti uzavírá smlouvu s prodávajícím.

Podnikatel – osoba, která při uzavírání smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti.

Kupující – společné označení pro spotřebitele i podnikatele.

Smlouva – kupní smlouva uzavřená na dálku prostřednictvím e-shopu.

3. PŘEDSMLUVNÍ INFORMACE A JAZYK

3.1. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Tyto podmínky obsahují předepsané informace pro smlouvy uzavírané na dálku.

3.2. Náklady na prostředky komunikace na dálku nese kupující dle svého tarifu; prodávající neúčtuje zvláštní poplatky.

3.3. Uzavřenou smlouvu archivujeme v elektronické podobě po dobu nejméně 3 let; na vyžádání zašleme rekapitulaci e-mailem.

3.4. Prodávající nepodléhá žádnému kodexu chování.

4. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

4.1. Nabídka zboží na e-shopu je informativní. Objednávka kupujícího je návrhem na uzavření smlouvy.

4.2. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající zašle kupujícímu automatické potvrzení přijetí objednávky (akceptaci). U plateb předem dochází k uzavření poté, co je platba připsána a potvrzení o přijetí objednávky je odesláno kupujícímu.

4.3. Technické kroky: výběr zboží → košík → vyplnění údajů, dopravy a platby → kontrola a oprava údajů → odeslání objednávky tlačítkem „Objednat s povinností platby“ → potvrzení přijetí objednávky e-mailem.

4.4. Údaje zadané kupujícím při objednání považujeme za správné; změny sdělte bezodkladně.

5. POZASTAVENÍ PLNĚNÍ A ODSTOUPENÍ PRODÁVAJÍCÍHO Z BEZPEČNOSTNÍCH DŮVODŮ

5.1. U výrobků, jejichž bezpečné a řádné použití závisí na kompatibilitě s jinými materiály či postupy (např. zahušťovadla, aditiva, katalyzátory apod.), je prodávající po uzavření smlouvy oprávněn přiměřeně pozastavit expedici a vyzvat kupujícího k poskytnutí nezbytné součinnosti k ověření bezpečného a vhodného použití výrobku (zejména doložení typu a značky použité báze, plánovaného postupu apod.).

5.2. Neposkytne-li kupující součinnost ani ve lhůtě nejméně 5 pracovních dnů od výzvy, nebo prokáže-li se, že by dodáním došlo k porušení povinností dle předpisů o bezpečnosti výrobků, k zjevně nebezpečnému použití nebo použití v rozporu s návodem i přes upozornění, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit. V takovém případě prodávající vrátí kupujícímu přijaté platby bez zbytečného odkladu stejným způsobem, jakým byly uhrazeny, pokud se strany nedohodnou jinak.

5.3. Toto ustanovení není na újmu zákonným právům kupujícího ani povinnostem prodávajícího dodat bezpečný výrobek s odpovídajícími informacemi a návody.

6. CENY, MĚNA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1. Ceny jsou uvedeny v CZK a včetně DPH. K ceně se připočítávají náklady na dopravu a případné poplatky dle zvolené metody platby; celkovou cenu včetně všech poplatků uvidíte před odesláním objednávky.

6.2. Způsoby platby: online kartou, bankovní převod, dobírka a případně další metody uvedené při objednání.

6.3. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až úplným zaplacením kupní ceny.

6.4. Daňový doklad (fakturu) zasíláme elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.

7. DOPRAVA, DODÁNÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY

7.1. Způsoby dopravy a ceny jsou uvedeny v košíku ještě před odesláním objednávky. Standardně expedujeme do 1–2 pracovních dnů od uzavření smlouvy (u plateb předem od připsání platby).

7.2. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zboží od dopravce. Zvolí-li si kupující svého dopravce, kterého prodávající nenabídl, přechází nebezpečí škody již předáním zboží tomuto dopravci.

7.3. Při převzetí doporučujeme zásilku zkontrolovat. V případě zjevného poškození obalu sepište s dopravcem zápis o škodě a pořiďte fotodokumentaci obalu, výplně a obsahu. Zjevná poškození bezodkladně oznamte i prodávajícímu; tím nejsou dotčena vaše práva z vad.

7.4. Je-li doprava zajištěna dopravcem z nabídky prodávajícího, odpovídá prodávající za dodání zboží v bezvadném stavu až do převzetí. Zvolí-li dopravce kupující mimo nabídku prodávajícího dle bodu 7.2, uplatňuje nároky z přepravy kupující vůči tomuto dopravci; prodávající poskytne přiměřenou součinnost.

8. PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY (14 DNÍ)

8.1. Spotřebitel může bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží; u více položek/dodávek běží lhůta od převzetí poslední položky/dodávky.

8.2. Odstoupení oznámíte jednoznačným prohlášením (e-mailem/poštou/telefonicky) nebo využitím formuláře (viz Příloha č.1 - Formulář pro odstoupení od smlouvy), který posílame automaticky  e-mailem s potvrzením o objednávce.

8.3. Zboží odešlete bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, na adresu uvedenou v čl. 1.

8.4. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, pokud se nedohodneme jinak.

8.5. Vrátíme všechny přijaté platby včetně nákladů na dodání do výše nejlevnější nabízené metody do 14 dnů od odstoupení stejným způsobem; vrácení můžeme odložit do doby, než obdržíme zboží nebo prokážete jeho odeslání.

8.6. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání jinak, než je nutné k seznámení se s povahou a vlastnostmi zboží.

8.7. Výjimky z práva na odstoupení viz Příloha č. 2 (např. zboží vyrobené na míru, zboží v uzavřeném obalu z hygienických důvodů po porušení obalu, rychle se kazící zboží, audio/video a software s porušeným obalem, digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči po souhlasu se započetím plnění apod.).

9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)

9.1. Zodpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady a odpovídá sjednané jakosti, množství a provedení.

9.2. Uplatnění reklamace a součinnost kupujícího. Kupující může reklamaci uplatnit e-mailem či poštou; dnem uplatnění je den doručení reklamace prodávajícímu. Za účelem rychlého posouzení může prodávající požádat o přiměřenou součinnost, zejména o kompletní fotodokumentaci nebo videodokumentaci zjištěné vady a stavu obalu/obsahu při doručení či po rozbalení. Neposkytnutí fotodokumentace samo o sobě nebrání přijetí reklamace; pokud to povaha věci vyžaduje, může prodávající požádat o zaslání zboží k posouzení.

9.3. Lhůta pro vyřízení. O reklamaci rozhodneme bezodkladně a vyřídíme ji nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, nebude-li dohodnuta lhůta delší; o výsledku vyřízení budeme informovat.

9.4. Nároky z vady: bezplatná oprava, výměna, přiměřená sleva, nebo při podstatné vadě či při opakovaném výskytu/neodstranění vady odstoupení od smlouvy. Zvolený nárok lze přiměřeně měnit, nebrání-li tomu povaha vady.

9.5. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé zejména neodborným zásahem, nesprávným užíváním, běžným opotřebením nebo v důsledku mimořádné události.

9.6. U podnikatelů se práva z vad řídí občanským zákoníkem; můžeme sjednat odchylná ujednání.

10. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ, DOZOR A STÍŽNOSTI

10.1. Subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), Štěpánská 796/44, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: www.coi.cz. Spotřebitel se může na ČOI obrátit, nepodaří-li se spor vyřešit přímo.

10.2. Dozor nad dodržováním právních předpisů v oblasti ochrany spotřebitele vykonává v ČR ČOI; v oblasti osobních údajů ÚOOÚ.

11. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zpracování osobních údajů se řídí samostatným dokumentem „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupným na e-shopu.

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1. Právní vztahy se řídí právem České republiky.

12.2. Tyto podmínky můžeme měnit; nové znění zveřejníme na e-shopu. Pro již uzavřené smlouvy platí znění účinné v okamžiku odeslání objednávky.

12.3. Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení nezakládá neplatnost ostatních.

12.4. Tyto podmínky jsou k dispozici ke stažení v textové podobě.

 

PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát: PALORI, s.r.o., Robotnícka 370/7, 953 01 Zlaté Moravce, Slovensko; e-mail: palori@palori.cz

Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy na tento/další zboží:

  • ......................................................................................................

Číslo objednávky / faktury: ............................................................

Datum objednání / převzetí: ............................................................

Jméno a příjmení spotřebitele: ........................................................

Adresa spotřebitele: .........................................................................

Číslo účtu pro vrácení peněz (pokud se nedomluvíme jinak): .............

Datum: ...............   Podpis (jen u listinného oznámení): .............

 

PŘÍLOHA Č. 2 – VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ

Spotřebitel zejména nemůže odstoupit od smlouvy:

  • o poskytování služeb, pokud byly zcela poskytnuty s předchozím výslovným souhlasem;
  • o dodávce zboží vyrobeného na míru nebo upraveného podle přání spotřebitele;
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu z hygienických důvodů po porušení obalu;
  • o dodávce rychle se kazícího zboží nebo zboží s krátkou dobou spotřeby;
  • o dodávce audio/video záznamů nebo počítačových programů v uzavřeném obalu, byl-li obal po dodání porušen;
  • o dodávce digitálního obsahu nedodaného na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele;
  • a v dalších případech stanovených zákonem.

__________________________________________________________________________________________________

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (doporučené náležitosti)

Kupující: jméno, adresa, e-mail, telefon

Č. objednávky / faktury:

Popis vady a požadovaný způsob vyřízení:

Datum a podpis (u listinného podání).

 

Obchodní podmínky ke stažení:

Obchodní podmínky PALORI v pdf